تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و  تبدیل استیل

تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و  تبدیل استیل

 

تبدیل شیشه گاز صفحه ای به استیل

  1. در مرحله اول باید بررسی گردد که در تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و تبدیل استیل آیا اجاق گاز شما قابلیت استیل شدن را دارد ؟
  2.  برای بررسی این سوال بایستی عکس اجاق گاز شیشه شکسته را در همان حالت شکسته بدون داشتن سرشعله و چدن به شماره 09912801235 در تلگرام و واتس آپ . ایتا . روبیکا ارسال نمایید .
  3. بعد ارسال تصویر اجاق گاز توسط متخصین امر بررسی و نتیجه به شما اعلام می گردد .
تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و  تبدیل استیل
تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و  تبدیل استیل

جایگزین استیل بجای شیشه گاز رومیزی

  1. با توجه به اینکه بسیاری از اجاق گاز های شیشه ای رومیزی موجود در بازار تفاوت چندانی از نظر سرشعله و لوله اصلی و سایز با اجاق های استیل ندارند در تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و  تبدیل استیل اکثر موارد قابلیت استیل شدن وجود دارد .
  2. صفحه استیل اجاق گاز در طرح ها و کیفیت های متنوعی در مجموعه ارگ تک موجود میباشد که بسته به نوع و سایز و کیفیت دارای قیمتهای متفاوتی می باشد .

تعمیرات تخصصی اجاق گاز رومیزی

  1. توضیح اینکه بعد از شکسته شدن شیشه اجاق گاز رومیزی دیگر توجیهی برای تجدید و تهیه دوباره شیشه نمی باشد در تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و  تبدیل استیل بعلت اینکه اجاق گازی که تجربه شکسته شدن شیشه را دارد به مراتب مشاهده شده است که دوباره میشکند و باعث استرس و اضطراب در آشپزی میشود .  در انجام تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و  تبدیل استیل توصیه مجموعه ارگ این است که با استیل شدن اجاق گاز و جلوگیری از شکستن و ترکیدن شیشه اجاق گاز با خیالی آسوده و مطمین به پخت و پز بپردازید .
  2. بعد از مراحل بالا قیمت استیل شدن اجاق گاز اعلام و در صورت تمایل مشتری مراحل استیل شدن اجاق گاز انجام میگیرد .

تبدیل شیشه اجاق گاز رومیزی به استیل

نکته حایز اهمیت این است که استیل شدن اجاق گاز امری بسیاری تخصصی می باشد تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و  تبدیل استیل مجموعه ارگ تک با داشتن تجربه و تخصص کافی در این امر بهترین گزینه میباشد .

تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و تبدیل استیل
تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و تبدیل استیل

🟣𝗜𝗻𝘀𝘁𝗴𝗿𝗮𝗺
https://instagram.com/shyshh38._usf35?igshid=MTJ4bHdhaWphYmxjMg==

https://www.instagram.com/ojagh2020?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA==
🟣 𝗪𝗵𝗮𝘁𝘀𝗮𝗽𝗽
https://wa.me/989912801235
🟣 𝗧𝗲𝗹𝗲𝗴𝗿𝗮𝗺
https://t.me/shayanservis09912801235

 

 

Need Help?
Call Now Button