دلایل شکستن شیشه اجاق گاز رومیزی

تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی

قبل از تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی لازم است بدانیم به هر شکل اجاق گازهای رومیزی (توکار)که در داخل کابینت ها کار گذاشته می شود از دو حالت خارج نیستند:

۱)اجاق گازهای شیشه ای

تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی

۲) اجاق گازهای استیل .

تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی

اجاق گازهای شیشه ای به لحاظ زیبایی و سهولت در نظافت بیشتر مورد توجه خانم های خانه دار هستند و بیشتر مایل به خرید این نوع اجاق گازها هستند . اجاق گازهای شیشه ای با توجه به صفحه ی شیشه های بکار رفته از جنس سکوریت باز هم امکان شکستن وجود دارد .

دلایل متعددی باعث شکستن شیشه های اجاق گاز وجود دارد که در پایین به تفضیل به آنها اشاره شده است :

۱)شوک

شوک می تواند باعث شکستگی اجاق گاز گردد حال سوال اینحاست چه چیزی باعث این شوک می شود . تغییر دمای ناگهانی و انفجار ناگهانی داخل کابین

 

2) گرم و سرد شدن

گرم و سرد شدن ناگهانی ناگهانی باعث شکستگی و به اصلاح ترکیدن  شیشه اجاق گاز می شود.

۳) جا گذاری نامناسب داخل کابینت

جا گذاری نامناسب داخل کابینت که بر اثر فشار مضاعف به اجاق گاز باعث شکستگی اجاق گاز می شود .

تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی

  ۴) ضربه به شیشه اجاق گاز رومیزی

ضربه به شیشه اجاق گاز رومیزی باعث شکستگی اجاق گاز می گردد البته قابل ذکر است که شیشه های سکوریت اجاق گاز در داخل کوره های سکوریت شیشه با دمای بالا به اصطلاح پخته شده است تا مقاوم گردد اما ضربه از کنار به لبه های شیشه سکوریت باعث شکستگی شیشه اجاق گاز رومیزی می شود .

۵)نشتی اجاق گاز

نشتی لوله های اجاق گاز نیز باعث شکستگی اجاق گاز رومیزی می گردد که بیشتر این نشتی از سر شلنگی (چپقی) اجاق گاز که محل اتصال شلنگ گاز و اجاق گاز است اتفاق می افتاد و ممکن است در نتیجه مونتاژ نامناسب اجاق گاز باعث این نشتی می شود و این امر باعث باعث جمع شدن تدریجی گاز در کابین اجاق گاز شده و با اولین لمس بر کلید اجاق گاز و اتصال فندک و جرقه زدن منجر به انفجار در داخل کابین و ترکیدن شیشه اجاق گاز می شود.

 

6) استفاده نامناسب و غیر استاندارد از اجاق گاز

های شیشه ای رومیزی باعث شکستگی شیشه های اجاق گاز رومیزی می شود و در بسیاری موارد گذاشتن قابلمه های بزرگ بر روی اجاق گازهای شیشه ای که باعث می شود شعله ها به سمت شیشه اجاق گاز برگشت بخورد و بیش از اندازه گرم و داغ گردد و این کار مهمترین عامل شکستن شیشه اجاق گاز می‌باشد .

تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی

این موارد مهمترین عوامل شکستن شیشه اجاق گاز رومیزی می باشد. شما میتوانید با تماس با متخصصان ارگ  تک بصورت تخصصی از خدمات تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی استفاده نمایید . ضمنا امر استفاده بیش از اندازه از اجاق گاز رومیزی دارید اجاق گاز شیشه ای خود را به استیل تبدیل نمایید که با استرس کمتر و استاندارد بیشتر برخوردار است .

نوشته شده توسط سایت argtak.com

تلفن تماس 09912801235

02133179728

ساعت پاسخگویی در واتس آپ ، ایتا و روبیکا 8الی 14،،،،،،، ۱۵ الی ۲۰ واحد پیگیری سفارشات 👇👇👇👇👇👇 خرید شیشه اجاق گاز

 

 

Need Help?
Call Now Button